Tuesday, February 18, 2014

Butterflies 2






Acryl + PC edit

8 comments:

  1. moc rád som sa prešiel po galérii...super !!!!!

    ReplyDelete
  2. Lubo,
    ta procházka virtuální galerií je skvělá!
    A opět mě napadá, že bych měla oprášit barvy a vytáhnout stojan a něco namalovat. Je to pro mě výzva.
    Kdysi jsem malovala poměrně hodně a dokonce jsme s kamarádkou měly takovou malou výtvarnou školičku pro děti ... jenže stárnu a lenivím. Ale Tvoje akryly mě nakoply, takže možná o víkendu se do něčeho pustím. A nebo aspoň nafotím nějaké svoje starší "malůvky" . :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanko,

      už dlho sa teším, až niečo od teba maľované uvidím !
      Kľudne aj staršie veci ... =)

      Ja som maľoval v detstve, no potom to jaksi "upadlo" a po kúpe foťaku som na to takmer zabudol. Teraz je u mňa trochu kríza, čo sa týka fotenia, tak som "oprášil" farby ;)

      Delete
    2. Lubo,

      tak jsem procházela svoje starší "malůvky" a zjistila jsem že:
      a) to nejlepší jsem rozdala a/nebo uložila někam, kde to asi už nenajdu :)
      b) to, co jsem našla, jsou tak zhruba 10 roků staré věci :(
      c) není to žádná hitparáda, se kterou bych se mohla chlubit :)

      Jak jsem si to tak prohlížela, došla jsem k přesvědčení, že dát se na focení byla dobrá cesta. Mám pocit, že se mi teď s pomocí foťáku daří podstatně lepší věci.
      Ale na druhou stranu bych Ti ráda něco z mých obrázků ukázala. Takže je nafotím a pak bych to pro tebe nasdílela na G+.
      Co ty na to?

      Delete
  3. Takže:

    a) som na tom rovnyko, ako Ty - všetko sa rozdalo, a to málo čo ostalo, mi nakonniec mama vyhodila (s odvôvodnením, že si predsa nakresím/namaľujem nové) :)
    b) vek nehrá žiadnú úlohu. Aj keď ... vlastne hej: čím staršie, tým lepšie ! ;) Ešte si nepočula o tom, že najslávnejšie obrazy sú tie najstaršie ? :D :D
    c) popravde - ani u mňa to nie je žiadná hitparáda. Ale skús sa mrknúť po nete, čo sú ľudia nielen že schopní vystaviť, ale dokonca to ešte aj predať !

    Takáto ponuka sa neodmieta. Už sa teším, Hanko ! ;)

    ReplyDelete