Tuesday, September 17, 2013

point lookout at last stop of big bang





8 comments:

  1. Koukám na to už 5 minut...
    Nejdřív jsem si říkala, že je to stará krajková babiččina záclona.
    Po další minutě jsem viděla rozbouřené moře, mořskou pěnu a delfíny.
    A teď tam vidím vrcholky hor, které se utápějí v mlze a mracích...
    Myslím, že kdybych se dívala ještě déle, našla bych si další obrazy a příběhy a nakonec i ten "velký třesk" :)
    Tohle mám moc ráda, dívat se, hledat příběhy, emoce a představovat si...
    Rudy, díky za tu chvíli snění.
    Great!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji Hanko za trpelivost a laskavost z jakou prijimas moje hrani si s lidskou hlouposti , hlouposti ktera nekonecnemu vesmiru a casu udelala zacatek.Jsem zvedav jestli vedci take vymysli konec. A zabali to do krabicky a poslou do Svedska aby dostali Nobelovu cenu.

      Mimo jine Big Bang jsem sledoval vcera cely vecer, asi 5 episode. Myslenky ktere se honi hlavou Sheldon Cooper jsou na obrazku zobrazeny. A zaramovany rameckem od Penny.

      Delete
    2. :) :) :)
      Tak já si myslím, že jeden nejmenovaný bývalý americký viceprezident už za podobnou věc Nobelovu cenu dostal, ne? :)

      Big Bang Theory miluju. A Sheldon Cooper je můj favorit :). Ovšem absolutní dokonalosti dosahuje až v kombinaci s jeho přítelkyní Amy Farrah Fowler. To je vážně šílená dvojice. :)
      A teď jdu dovařit pumpkin soup a pustím si BBT. :)

      Delete
    3. Jo, mas pravdu,...

      Nynejsi president dostal Nobelovu cenu za mir a jeste ani nebyl president.
      Takze se neni cemu divit.
      Vlastne mam dojem ze Arafat dostal snad taky mirovou cenu.

      Jako to banda volu tam zaseda.

      Delete
    4. Yes, Arafat dostal Nobelovu cenu v roce 1994.
      A máš pravdu s tou bandou volů.
      Já si tak někdy říkám, že na Nobelovu cenu navrhnu našeho kocoura. Nikdy nikoho nezabil (těch pár much a včel a můr nebudu počítat), uklidňuje napětí v rodině (furt se chce mazlit), je ekologický (kaká a čůrá výhradně do kočičího záchodu) a vlastně takto udržuje celosvětový mír...no, prostě ideální kandidát na "nobelovku". :) :)

      Delete
    5. JO, dobrej napad,... : ))))))))))


      urcite lepsi kandidat nez ti jmenovani predesle.
      Muj kocoor dela to stejny

      Delete
  2. líbí se mi to propojení tvarů

    ReplyDelete