Monday, August 19, 2013

portrait of a DNA sequence in eye of black and white turtle










5 comments:

  1. Ten název fotky je skvělý!!! Fotka samozřejmě taky.
    Kam ty, chlape, na tohle chodíš? :)
    Líbí moc.

    ReplyDelete
  2. Kedysi dávno za rannej mladosti, v čase ke´d je človek menej zodpovedný a náchylný k akýmkoľvek experimentom som mal v stave ovplyvnenom víziu...sa mi zobrazili takéto obdĺžničky, farebné to bolo a neustále v pohybe...v inom usporiadaní trochu a mal som jasnú predstavu o tom, že je to niečo ako DNA...nejaká zakódovaná vec, ktorá so mnou akosi súvisí...som sa trocha bál, lebo sa to hýbalo v strašnom tempe...a mal som jasnú predstavu o tom, že vôľu musím udržať...tak aby som do toho nezasiahol, nepreskupil to, hoci tendencia k tomu bola strašná...lebo prinesiem akúsi chybu do toho systému...nejako som to ustál...nevdojak som si na to spomenul pri tomto obraze....pre mňa úžasná vec !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, Andrej,.jasem rad ze nejsem sam kdo vidi takove veci!!!

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete