Monday, May 28, 2012

Nevstupuj...!!!!


6 comments:

  1. Good job Andrej, really.....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. PS:
      Už by si mohol aj nejakú výstavu spraviť ;)

      Delete
  3. Moc dík za komenty !!!

    Lubo rád by som, ale s tou výstavou je to strašne ťažké...Za prvé to stojí dosť peňazí, ktoré nemám a ani nemám sponzora na to...Za druhé v meste Hlohovec, kde žijem to nemá veľkú cenu robiť...Z hruba 4 roky dozadu som vystavoval na spoločnej výstave u nás v meste...Bola to moc fajn akcia v pekných priestoroch zámockého divadla,ale nenašla si asi tú správnu odozvu, viac to nikdo z oficiálnych miest nepodporil a aj disponovanejší ľudia ako ja presunuli svoje aktivity najbližšie do Trnavy a plne ich chápem...Takže som rád, že možem vystavovať na spoločných výstavách, raz ročne v Trnave a tento rok som mal možnosť vystaviť svoje veci na MASO-Xe v Dobšicích pri Znojme, kde ma pozvali vystavovať skvelí ludia z Brna ! Občas chodím na nejaké tie fotoparky...A to je asi tak všetko...Som moc rád, že to ide aspom takto virtuálne...
    Ahoj !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasné - chápem ... ;)
      Dík za objasnenie !

      Delete
  4. Super!!! Úplně to svádí tam vstoupit :-))

    ReplyDelete